Krogen i skogen

Igår lyxade vi till det och åkte med svärföräldrar och Sofia för att äta på restaurangen "krogen i skogen" i Tiveden. 
Det var väl god mat men lite för dyrt för min smak. Då hade maten behövt vara mkt bättre för den prisklassen tycker jag. Men man vet ju inte innan man testat! 
Efteråt åkte vi och köpte en glass och Jesper lekte vid en lekplats. En mysig kväll helt enkelt. 

Idag åkte vi till min mormor och hälsade på. Fick även bröllopspresenten levererad dit. Den blev jättebra! :-) 
Stannade även på Ica och storhandlade. Tycker om att handla men inte att betala... 

Nu ska jag ut och klippa gräset. En stund för mig själv när ungarna lagt sig. 
Får se vad vi hittar på imorrn men det blir nog en dag hemikring. Ska ju på festligheter på lördag! Wiiiee! 



Denna unge älskar att vara ute. Skriker så fort vi tar in henne och stänger dörren. :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0