Lerbäcksmarken

Idag var det dags för den årliga lerbäcksmarken. Förra året gick jag dock inte för Isabelle var precis nykläckt då... :-) 
Men i år gick vi såklart. Mina svärföräldrar bor där så vi tog bara vagnarna å knatade iväg. 
Sjukt mkt folk och så himla varmt. Fööör varmt! Jag gillar verkligen inte sånt hör väder! 
Det blev tyvärr inte så många fynd. Köpte bara 4 påsar naturgodis som jag håller på att proppa i mig. ;-) 
Jesper fick en fin bil av sin farmor. Han blev så glad . Den kunde man öppna alla dörrar och även huven på. Sen tutade den och blinkade. En bra bil helt enkelt! 
Han är ( än så länge) väldigt tacksam och sa tack så mkt farmor flera ggr. 
På sistone har det dock blivit mkt grejer till honom så vi får nog sätta stopp nu till han fyller 3 i september. Man kan ju faktiskt inte få saker när som helst hela tiden. 

Hur som helst bar det en bra dag. 
När vi gått klart gick vi hem till svärmor och åt och fikade och sen var vi kvar hela dagen. Deras släktingar var oxå där och det blev lite kubb. 

Är helt slut nu! Är fortfarande täppt i näsan och väldigt trött av denna förkylning. Att kunna springa kan jag bara drömma om just nu. Blir nog tidigast nästa helg. Kroppen har tagit så mkt stryk och jag blir paj av att bara gå typ 3 km. :-( 
Så det blir mkt träning sen när jag är frisk!
Men! Nästa vecka har Emil semester och då kan jag springa varje morgon om jag vill!!!! Wiiieeee! Älskar ju det! 


Bilder från dagen! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0