Rea

Råkade klicka in mig på la redoute förut och skummade igenom rean. Skrapade ihop ganska många plagg för under 500 kr. 
Blev 2 toppar till Isabelle, 2 till Jesper, 2 tshirts ,en tröja, en kofta och ett par byxor till mig. Mkt för pengarna! Fick även ett sms lagom vid datorn att jag fick 20% på reapriset. Ja tack! ;-) 

Kommer behöva shoppa en del till hösten till Jesper inför dagisstarten för han har nog vuxit ur en del byxor. Egentligen hade jag velat åka till Ullared en sväng men tror inte det blir av. Ska höra om nån är intresserad. Trisst att åka själv. Fast iofs ganska skönt att bara bry sig om sig själv oxå... Haha en bussresa är ju perfekt i så fall. För knappast att jag bilar ner själv till Ullared. :-) 


Annars är det väldigt slött här hemma idag. Har vart till skogen en sväng med ungarna och sen lagat mat. Mannen i huset håller på att tvätta hela kåken för den ska målas nu på semestern. Vilket jäkla jobb det är. Tyvärr kan jag ju inte göra så mkt för nån behöver ju passa barnen. Men tänkte fixa lite barnvakt nästa vecka så kanske jag kan hjälpa till med. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0