För mkt!

Har för mkt på mitt schema nuförtiden . Alla helger hela sommaren är praktiskt taget uppbokade . Åtminstone en av dagarna, mer vill jag inte boka upp oss på för när ska man då ha tillfälle att vara lite spontan?! 
Det är först ett 50-årskalas, sen 1-årskalas, sen är vi bjudna på 30-årskalas och sen avslutar vi med ett bröllop. 
Allt detta är ju såklart kul men det är verkligen nått varje helg! 

Den kommande helgen ska jag jobba fredagkväll och sen åker maken bort lör-sön. Så det var det... Haha 
Och nästa vecka är det midsommar och mammas fest. Kommer inte bli nån dans runt stången för min del då jag ska hjälpa mor en del, får se om gubben tar med barnen nånstans. ( icke troligt men ändå...) 

Dagarna går ju oxå av bara farten nu. Isabelle tar sig högt och lågt och jag får hela tiden plocka ner henne från trappen. Hon går inte men ställer sig upp och så. Antar det dröjer nån månad till. Får se om hon klår brorsan, han gick först vid 14 månader tror jag. :-) 

Jesper trotsar värre än nånsin och jag försöker att inte tappa förståndet men lyckas inte alltid. Ibland vill jag bara sätta mig ner och gråta och undrar om jag verkligen skulle skaffat barn. Är rädd att jag gör fel när han bråkar så... :-/ 

Som tur är kan jag dra ut och springa av mig aggression när jag behöver. Och ikväll är en sån kväll tror jag! 
Rensa huvet på kiv och få frisk luft. Kanon! 



Nu måste jag röja i köket efter vårt bakande på fm. Vi åkte med muffins till makens jobb! 




Kommentarer
Postat av: Lin

Mums! De ser ju riktigt goda ut! ;)

2014-06-12 @ 01:51:42
URL: http://babybake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0