Gnälligt

Börjar vara lite väl gnälligt här hemma från en viss liten bestämd dam. Hon håller på att få tänderna i överkäken så jag gissar det är därför. Hon är inte rolig att ha att göra med i varje fall. Vissa saker kan passa bra i 5 sekunder sen hasar hon efter mig och drar mig i byxbenet. Hade ju tänkt fortsätta greja här hemma men orkar inte när hon aldrig är nöjd. 
Nu försöker jag få henne att somna för hon verkar supertrött men hör att hon ligger och pratar. Får se om hon ger sig. 

Hade planerat att gå ut med barnen men det snöblaskar hela tiden så det känns inget trevligt. 
Vi får försöka hitta på nått snart! :-) 

För min del väntar innebandyträning ikväll och det ska bli skönt idag så man får lufta hjärnan lite efter en sån här dag! 
De har tidigarelagt träningen oxå vilket är kanon för annars är man inte hemma förns efter halv 11. 
Hoppas det blir fokus på överkropp idag. Vi körde ben förra ggn. Och sen lirar vi ju bandy såklart. 
Tror jag ska köra crosstrainer innan som uppvärmning. Har ingen lust att springa ute idag. 


Hitta Jespers camoställ som syrran nu kan ha! :-) 

Imorrn blir det av till Kumla för att handla på maxi och fira kusin som fyller. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0