Hemmaträning

Skulle bara göra några squats tänkte jag men drog av ett träningspass på över 30 min. Körde ganska mkt mage och hoppas jag känner av det imorrn. Tycker det är svårt att få kontakt med musklerna och känna att man blir trött. 
Dessvärre har jag märkt att jag har ett hål i magen. Precis över naveln och det är förmodligen där bråcket kommit ut. Nu vill jag verkligen få komma till läkaren så de kan kolla!!!! 

Annars gjorde jag många olika övningar som jag kom på här hemma. Kom på att maken har några vikter som jag använde mig av. 
Så roligt när man får ett riktigt infall för då är det bara att tuta och köra! 
Tjatar mkt om träning hit och dit men har ett mål detta år att bli det mest vältränade jag nånsin varit! 
Dock blir det inget gymmande för mig för några såna muskler vill jag inte ha. Nu menar jag när tjejer börjar se ut som män. Inte snyggt ! 


Nya skor, bortglömda byxor och avdammad skjorta som jag plötsligt kan ha fick bli outfiten idag! 



Kommentarer
Postat av: Amela

Har du testat 30 day shred? Kolla på youtube! Ett 30 dagars program med tre olika level man kör varje level i 10 dagar man ska ha vilo dag för bäst resultat! Ett pass är 20 min och man är helt slut efteråt :) jillian från nuggets looser har gjort passen :)

Svar: Just det, det skrev du om en annan gång!! Det får jag kolla! :-) har du kört det?
enmagetill.blogg.se

2014-03-18 @ 21:49:47
Postat av: Belovely

Tänk på att du måste träna extremt tungt och länge och äta som fem hästar för att få stora muskler :) så va inte rädd för gym, det gör en snarare smalare och fastare o tar fram ens kvinnliga former :)

Svar: Jo visst är det så, har dock tränat på gym förr och det har aldrig vart min grej. De övningar ja vill köra har jag redskap till hemma än så länge. :-)
Jag är mer för konditions träning och vill bli mer vältränad på det sättet.
enmagetill.blogg.se

2014-03-18 @ 22:26:51
URL: http://belovely.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0