Igår var det fest

Japp. Igår var det äntligen fest med lager. En rolig kväll helt klart! 
Började med nubbeluff. Blev indelade i våra lag.Vi fick en karta , en ryggsäck packade med förnödenheter och instruktioner till vad vi skulle göra. Starten gick med en shotstafett. Sen var det race ut i skogen och gjorde det som stod i våra instruktioner. Det var lite frågor om bandy, skjuta mål på egengjort bandy mål, leta växter i skogen och annat. Superskoj! 
Det var bara drickandet i skogen som vi var lite dåliga på! Haha 

Efter luffen blev det bastu och lite tjat sen var festen igång. Sandra och jag fixade några lekar som var uppskattade. ( tror jag ) 
Jag blev faktiskt inte direkt full. Onykter var jag men ganska lagom. 
Vi åt ju en pizza , den stoppade upp allt tror jag. Och det var det tråkigaste på hela kvällen. Jag fick värsta magkatarren efter det. Magen var stor som en fotboll och bara värkte. Det var slutet på det roliga. 
Så vi var nog hemma vid 1 hos min faster och jag somnade på en gång. 

Men allt som allt var det en bra kväll! Trots magont! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0