Long time!

Har nu efter några veckors uppehåll fått lite lust att blogga igen. Kanske är det vårens antågande som gett mig mer energi. 
De senaste månaderna har inte vart de bästa i mitt liv om man säger så. Men just nu känns det lite ljusare. Inget särskillt som har hänt men har inte mått så bra bara. Livet har sina dalar oxå tyvärr. 

Isabelle har hunnit bli 8 månader. (!) 
Hur gick det till? 
Hon håller precis på att åla framåt vilket hon inte kunnat innan. Bakåt, åt sidan och runt har gått bra men när hon skulle framåt tog det tvärstopp, tills nu då .
Hon sover tack och lov hela nätterna nu. Somnar vid 7-8 och vaknar 6-7. Ibland vaknar hon och är ledsen men då ger jag nappen och i värsta fall får hon ligga bredvid mig. Men då somnar hon alltid om. Skönt!!!! 
Maten är hon fortfarande kinkig med men det går framåt! 

Var på Bvc förra veckan och då vägde hon 9 kg och var 68 kort. Det är längden som släpar lite men inte mkt. Jag och Emil är ju inga långskankar så hon blir nog inte heller det... 


Jesper blir 2,5 år nu oxå. Och det är ännu konstigare! Haha 
Han är så rolig att prata med nu och säger de knäppaste saker. Han är väldigt mån om Isabelle oxå och har gärna koll på vart hon är. Även fast de kivas ganska bra ibland! 
Han tycker tvärtemot mig inte att det är kul att Isabelle tar sig framåt... För det är oftast hans grejer som är målet! :-) 


Nu ligger jag och tar en vila innan innebandyträningen. Ska bli skönt att röra på fläsket. Som visserligen inte finns så mkt kvar av men för att det ska hålla sig borta! 




Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Ja, tyvärr innehåller inte livet bara toppar. Men man kanske behöver dalarna för att uppskatta topparna? :)

Lilla Isabelle, men hon och Ingrid är jämnlång. Ingrid var lika lång när hon var 8 månader. Små tjejerna :)

2014-03-06 @ 07:32:28
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Lin

Hej och välkommen åter!! :)
Ja, livet har verkligen sina ups and downs... Skönt att det börjar ljusna för dig! Kram

2014-03-06 @ 14:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0