Matsedel

Sitter och försöker skriva inköpslista inför veckans matsedel. Har så svårt att komma på roliga goda maträtter. 
Numera ska maten försöka anpassas till alla i familjen vilket inte är så lätt. 
Tror jag ska storhandla imorrn när jag ska inåt stan. Idag får det bli småhandling bara. 
Måste ju kolla igenom alla erbjudanden som kommer med posten först. 


Denna morgon skulle jag ju starta med långpromenad hade jag tänkt. Blev inte så då det blåser fruktansvärt. Kommer små kastbyar som gör att man nästan blåser omkull. Så idag blir det bara innebandyträning men det räcker bra det med! 




Kommentarer
Postat av: Lin

Roliga vet jag inte, men detta har vi ätit de senaste dagarna: Stekt chorizo med stekta grönsaker, LCHF-hamburgare, LCHF-pizza, thaikyckling m grönsaker o tångnudlar i kokossås, kebabsallad... Hmmm... Och nu kommer jag inte på mer.. Haha :)

2014-03-18 @ 08:56:12
Postat av: Elin - Livat på torpet

Igår åt vi korvstroganoff, idag ska vi äta kycklinggryta, imorgon köttfärssås, sen panerad rödspätta, tacos, hemmagjord pizza ... :)

2014-03-18 @ 09:38:59
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0