Playdate

Dagen gick fort. På fm gick vi promenad i blåsten med grannen. Sen efter lunch åkte vi till Sofie och Isak på lekdate. Sofie var med i vår föräldragrupp när vi väntade Jesper. Det skiljer 3 veckor på pojkarna. Nu jobbar ju visserligen våra karlar med varann men det är kul att vi fortfarande ses tycker jag. Hoppas det inte dröjer lika länge till nästa gång men ibland är det svårt att få till en dag som passar tyvärr. 
Roligt hade barnen i varje fall, Jesper tyckte mkt om Isaks alla grejer. :-) 
Jag hade 2 total däckade ungar i bilen när jag kom hem så de fick sitta kvar en stund och sova. 

Vi har ätit den pullda porken och det var snaskigt! Åt för mkt bara så nu värker magen men jag är ändå sugen på nått mer... Haha 
Imorrn är det lagfest. Tjoho! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0