Veckans träning

Den här veckan har vart helt ok träningsmässigt. Har gjort det bästa jag kunnat med tiden jag har åtminstone! :-) 

Mån: promenad 8 km plus innebandyträning 
Tis: promenad 4 km
Ons: innebandyträning 
Tors: promenad 3 km 
Fre: inget 
Lör: promenad 6,5 km plus 3km 
Sön: promenad 8 km 

Gått en jäkla massa i varje fall. Snart dags att börja springa. Vill ha det lite ljusare på kvällarna bara. Men om 2 veckor ställer vi ju om klockan så då får vi härliga ljusa kvällar. 
Då undrar ni varför jag inte springer när det är ljust?! 
För måste vänta på maken efter jobbet , svårt att springa när jag har barnen. Sen äter vi middag tillsammans när han kommit hem hela familjen och jag vill gärna inte ge mig ut direkt efter maten. :-) 

Ska se till att träningen blir ännu bättre denna vecka! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0