Magen 10 månader efter

Just duschat efter ett litet träningspass här hemma på min matta. Gjorde olika benböj, armhävningar, donkeykicks, mountain climbers, och olika magövningar. 
Tog mer än jag trodde för benen skakar när jag går i trappen! :-) 
Det jag tycker är svårast att träna är magen alltså. Sidplankan är asbra och då känner jag ju musklerna aktiveras men bara ibland blir jag trött i de andra musklerna.... 
Idag var dock en bra magträningsdag och då brände det till ordentligt. 

Tog en skål keso nu som kvällsmål och jag testade att smaksätta med fun light som jag hört att en del blandar i kesella. Det smaka väl sådär... Nu hade jag iofs bara keso, får testa imorrn då jag brukar blanda i banan, kokos och annat till frukost. 
Börjar nämligen tröttna på keso smaken. 


Dagens mage ( efter träning) 

Jämnförelsebild... 



Kommentarer
Postat av: Lin

Wow, grymt jobbat!! Ser snyggt och starkt ut! :)

Svar: Tack! Just idag är den stark! ;-) äter jag mkt skit så står den ut vad jag än gör dock... :-/
enmagetill.blogg.se

2014-05-06 @ 20:22:25
Postat av: Elin - Livat på torpet

Men hur galet snygg mage har inte du!!! måste börja träna jag med ... men dessa veckor med ungar hemma då det både varit sjukdomar och lov har jag verkligen latat till mig. Kanske dags nu att ta tag i det igen? :)

2014-05-07 @ 10:37:38
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Johanna

Wow vilken inspiration! Snyggt jobbat! :)

Svar: Tackar! :-) med lite vilja går allt!
enmagetill.blogg.se

2014-05-16 @ 07:30:06
URL: http://johannaraaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0