Min värsta fiende...

Är jag själv. Ingen kan få mig att må så dåligt som jag själv kan. 
Idag var det dags igen. Åkte ju och spelade innebandy. Tyvärr. 
Alltså jag tycker ju att det är roligt men jag har sån fruktansvärd prestationsångest. Hemsk alltså. Jag kände mig verkligen sämre än sämst ikväll och hade faktiskt lust att ge upp, vilket jag gjorde till slut. 
Ska det vara så svårt att bara släppa allt sånt larv och bara ha kul istället?! 

Nej fy vad nere jag blir när jag känner så här. Det är ju därför jag undvikt bandyn ett tag. Trodde jag kommit över det men tydligen inte. 
Hade vart lättare om vi spelat bara vi tjejer. Nu är det både dam och herr ihop på träningarna. Och man kan ju säga att kollarna kör sitt eget race. 
Kanske inte så konstigt att man känner sig dålig då! :-( 


Nu vill jag verkligen få igång löpningen ordentligt så jag får känna mig lite bra igen. För det är jag bra på oftast! :-) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0