Riktigt nöjd!

Igår var det ju vårruset i Örebro. Sprang med några från mitt lag. Var asvarmt inne i stan vill jag lova! 
Hade ju ett mål att springa på under 24 min ( helst 23 då...) men blev osäker om jag skulle palla värmen och allt folk. Men jag klarade det! 
Kom in på 23:35 ca! 
Gick med ett leende på läpparna hela kvällen sen. Att jag drog på mig ett stort skavsår kände jag knappt av förns vi skulle åka hem. Haha 

Nått som jag dock blir riktigt förbannad på varje år är alla som ställer sig för långt fram för sitt eget bästa. Dom som bara är i vägen och vi som springer fort får hålla på att parera emellan. Har man ingen självkännedom eller?! 
Det förstör ju för oss som vill springa fort , inte mysjogga. 
Jag stod längst fram i ledet springa fort och ändå får man springa om joggare som ställt sig i tidtagare zonen. 
Puckon! 

Nu fick jag häva ur mig det oxå! ;-) 

Hur som helst var det en bra kväll , både med löpningen och med fikat efteråt! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0