Sockerfri

Måste bli sockerfri igen. Senaste helgerna har vart hela galna. Mofflat i mig att jag sett ungefär. Det finns lixom ingen hejd. 
Så denna vecka inför jag sötförbud! 
( godis , kaffebröd och dricka ) 
Det lilla söta jag har kvar är frukt och möjligen torkade frukter till min kvarg. 
Jag lyckades ju vara helt utan i nästan 2 månader i höstas så jag vet ju att jag kan. ;-) 
Det värsta är att min roliga vecka är på ingång och om det är nått jag behöver då så är det choklad!!!!! 
Jag önskar jag var en sån person som kan nöja mig med en liten bit sött och sen är det bra men jag blir nästan manisk efter en liten bit. Haha 

Lovar mig själv här och nu att om jag klarar mig hela veckan utan sötsaker så ska jag köpa mig nya blommor till min stenrabatt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0