Ångrar mig?

Vet inte om jag vill klippa mig längre... Igår och idag tyckte jag helt plötsligt om mitt långa hår. Trots att det ger mig kliande sår i hårbotten. Och trots att det knappt går att borsta. 
Får se om jag bara drar till med en toppning för det måste verkligen göras. 


Igår kväll hade vi möte om kommande ullaredsresa. Vi är 6 tjejer som åker på tisdag. Ska faktist sova över oxå. Ska bli riktigt kul. 
Får se hur mkt pengar det går åt men ska fokusera på julklappar och kläder. Skulle ju va roligt att få med nått hem till mig oxå men jag kommer i sista ledet. Vet inte om jag behöver nått heller. 
Emil ville ha kalsonger så det får jag väl köpa till han då . ;-) 

Inatt vakna Isabelle kl 3. Det var inte ett dugg kul. Bara för att vi prata om att de sov hela natten igår... Haha 
Men jag vet att det är tänderna hon vakna av, hon var dyngsur under hakan och luktade järn. Det är hörntänder som är på väg ner. 

Och just det, nu är det vinter! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0