Första natten

Har lagt bort Jespers nappar. Så nu är det upp till bevis hur det kommer gå. 
Han kan somna utan det vet jag, för han somnar i bilen och i soffan utan tutten. Men i sängen blir det en annan sak. 
Har egentligen dragit ut på det för länge. Bestämde att när han blev 3 är det slut men så kom det sjukdomar i vägen och då känns det som man inte vill bråka ännu mer med honom. 
Så nu när vi alla är friska och har energi så finns det inget hinder. 

Han har i varje fall somnat i sin säng nu helt utan. Frågade efter tuttarna några ggr såklart men verkade acceptera mitt svar. Han var riktigt trött oxå vilket hjälper. 
Om han vaknar inatt får vi se men då får jag väl gå in till honom. Tror det bara kommer ta några nätter . ( hoppas jag) 

Vet egentligen inte hur jag kommer orka med detta om det blir nått strul, har noll energi . Senaste veckorna har vart så jobbiga på alla sett. Därav tystheten här inne. Men så är det. Det går upp och ner. Just nu ner. 
Går natten bra för Jesper får vi säga att det går upp! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0