Kris!

Kaffebryggaren är på väg att flippa! Den går inte att sätta på men håller man inne knappen hela tiden kan man få kaffet att rinna igenom. Så fick bli nödlösning med att tejpa knappen så jag inte behöver stå där hela tiden och trycka. Haha 
Blir nog till att köpa en ny bryggare idag. Kul. Men så här kan vi ju inte ha det för tusan. 

I helgen har det inte hänt nått mer spännande. Eller jo, har ju fått mysa bebis . Han är så fin lille kusinen! 
Nu idag ska jag ta med barnen till farfar. Emil skulle tydligen jaga, som han gjorde igår. Och sen skyller han på att Atlas måste få komma ut och en massa annat. Vad fasen , säg bara att du vill ut! 
Jag har aldrig sagt att han inte får ( fast jag kanske borde) men skulle ju gärna se att han var hemma för att han vill det själv... 
Men jag är en jävel på att ge dåligt samvete! 😜 

Sen kontra han med att jag ju ska till Ullared i veckan. Vilket jag har fixat med helt själv. Ordnat all barnvakt och styrt upp. Det enda han behöver göra är att ta hand om barnen efter jobbet ( som vanligt). 

Nej, nu sitter jag och retar upp mig igen. Tänk om man hade en direktlänk upp till deras små hjärnor. Så enkelt vårt liv skulle bli! Haha 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0