Låt den komma!

Är så redo för julen! 
Idag håller jag på att plocka fram ljusstakar och stjärnor inför advent. Har faktist lagt på juldukarna oxå... 
Men man har dom så kort tid så jag tycker det är ok. Har heller inte tid nån annan dag denna vecka så får passa på nu när Isabelle sover. 

Skulle vilka ta fram alla julsaker men det får väl vänta nån vecka till kanske. :-) 

I år är jag taggad inför julen. Det kände jag inte förra året. Nu vill jag gå all in. Baka lussebullar och pepparkakor ( som ingen äter) och så ska vi göra ett pepparkakshus. 
Julkalendern längtar jag till jag får ta fram till barnen. Hur det nu ska gå när de ska turas om vet jag inte men det är nått de får lära sig! 


Nått jag däremot är lite pist på är dessa stjärnor som hänger i fönstren. De vägrar ju hänga rakt! Gav upp och tog en kopp kaffe nu men får väl gå på den igen... Haha 
Och varför kom solen och förstörde min juliga känsla?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0