Mvc

Snart dags att ta sig till Mvc i halkan. Tyvärr har jag inga vinterdäck än , de ska på imorrn. 
Önskar att det var nått roligt jag skulle göra hos barnmorskan men det ska jag inte. Ska ta cytologprov. Inte ett dugg kul faktist. Mest obehagligt! 
Men det är ju bra att man blir kollad! 

Är så sjukt sugen på att få vara gravid igen! Men jag är inte alls sugen på fler barn just nu. Så då är det inte så smart att bli gravid kanske! ;-) 
Tycker det ploppar upp gravida till höger och vänster nu så det är inte konstigt man blir sugen ju. 
Förmodligen blir det inga fler för oss. Förstår inte hur jag skulle orka det. Det är klart att barnen blir större och mer självgående och jag måste säga att jag längtar dit! Då är det väldans svårt att tänka sig att börja om igen. 
Tror vi stänger den dörren. Kanske lämnar ett liter, litet fönster på glänt... 





Kommentarer
Postat av: Lin

Ja, man blir lätt barnsjuk när alla runt omkring blir gravida! Och man vet aldrig vad framtiden har att erbjuda! ;)

Vad är det för prov? Cellprov?
Kram!

Svar: Eller hur! ☺️
Cellprov eller cytologprov säger man kanske?!
När de testar för cellförändringar i varje fall. :-)
enmagetill.blogg.se

2014-11-30 @ 08:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0