Nu så!

Barnen sov när de kom hem igår och det kändes lite jobbigt. Hade ju velat mysa lite med dom. 
Får mysa idag istället, Jesper får vara hemma från dagis. 

Gick igenom alla saker jag köpt igår kväll. Kan faktist säga att jag är nöjd med mina inköp. Ångrar inte nått köp! 

Det bästa jag köpta var barnens julklappar och deras ytterkläder. 
Jesper får en bruder Traktor med släp och Isabelle får en dockvagn. 
Sen får de varsin till julklapp, ponnys och spel. 
Köpte även smågrejjer till att göra en kalender. Ska fylla den med tandborstar, strumpor, kalsonger, små bilar, nappar och lite annat smått. Mest nyttoSaker. 

Blev även klar med julklappar till syskon och syskonbarn. Toppen bra! 

Jesper fick en bra overall och Isabelle ett set med termobyxa och jacka. Även vantar och mössor. 
Sen blev det ju en del kläder. Mest till Isabelle. Hon växer ju fortast. Julkläder hitta ja oxå till dom så då är ja klar med de oxå! 

Till mig själv blev de inte så mkt. En tröja, ett skärp, strumpor och trosor. 
Emil fick kalsonger och en tröja. 
Lite hygienartiklar åkte oxå ner i vagnen såklart . 

Har jag glömt nått?! 
Barnen fick varsin julstjärna till deras rum, två små tomtar fick följa med hem, några ramar att sätta in dagiskorten i, och tackpresenter till barnvakterna. 
Hade några medskick som jag tror de blir nöjda med. 

Kläderna jag köpte har jag redan stoppat i maskinen så dom kan jag visa senare. Det fanns mkt fint till tjej men inte lika mkt till pojkar. Inte till Jesper i varje fall. Blev bara 3 tröjor och en pyjamas till honom. Och kalsonger. :-) 



Barnens julklappar. Nöjd med dessa, tror det blir bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0