Orkar inte!

Mina ögon är dåliga igen. Jag som trodde allt var bra nu. 
Dom gör ont, skaver och grusar sig. Men inget var eller så. Dom rinner inte heller. Skitkonstigt! 
Vet inte vad felet är men jag orkar inte åka till vc igen. Fick dessutom en läkare som knappt prata svenska och jag fatta inget han sa sist. Så honom går jag inte till en gång till. Jag vill känna mig förstådd när jag vill ha hjälp! 

Får väl säkert bara nån ny antibiotika även fast jag inte tror det hjälper. Tror det är nått annat fel. Kanske är allergisk mot nått?! 
Har ju aldrig vart det förr men man kan vän bli. 

Hur som helst funderar jag på att stå ut och se om skiten försvinner i veckan eller så ringer jag imorrn bitti. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0