Störd nattsömn

Har ju alltid sagt att mina barn vart så duktiga att somna på kvällarna och sover hela natten själva. 
No more... 
Jesper kan vakna och komma intassandes till oss och har svårt att somna om kvällarna. Förmodligen tuttarnas fel... 
Isabelle har haft många nätter nu som hon vaknar och är jätteledsen. Då har jag fått tagit henne till mig i extrasängen. Vet inte varför hon vaknar heller. Om det är nån fas med mardrömmar kanske. Hon somnar i regel om ganska omgående om jag ligger bredvid henne men vissa nätter blir hon ju lixom pigg... Inte ok! 
Detta har gjort mig sjukt trött om dagarna. Inte konstigt att tankarna på en till bebis känns otroligt långt borta! Jag orkat verkligen inte! 

Inatt sov i varje fall barnen hela natten i respektive sängar. Det behövdes för oss alla. Kom hem 12 igår kväll så jag var så trött! 

Längtar tills allt blir som vanligt igen. 


Just nu är Jesper med Emil för att hämta en gran och jag och Isabelle softar. 
Ikväll vankas julbord med jobbet. Ska bli gott. Barnen får stanna hemma med mormor. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0