Ett monster

Urs vilket dåligt humör jag är på. Gråtfärdig och arg samtidigt. Idag hade jag velat dra täcket över huvet och gråtit tills tårarna tog slut. Men det går ju inte när man är mamma. 
Fick en timma för mig själv på promenad med Atlas imorse och fick då fälla en liten tår. För vad vet jag faktist inte. Allt och inget på samma gång. 

Var Ledsen över att jag inte fick nån bild på nya bebisen igår. Haha men det visa sig idag att de skickat massa bilder till fel nr så jag fick en bildbomb Idag istället. Känslig? Ja... ;-)


Spenderade dagen först hos mormor sen hos farmor. Ungarna är redan i säng så slut de var! 





Kommentarer
Postat av: Lin

Kram på dig!

2014-10-06 @ 07:40:27
Postat av: Lin

Kram på dig!

Svar: Tack snälla!
enmagetill.blogg.se

2014-10-06 @ 07:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0