Lite bättre

Startar dagen med lite bättre humör. Känns bra för jag har så mkt att fixa och dona med idag och då hjälper inte ett surt humör... 
Hade en kamp med Jesper inför dagis men den klara jag av och vi kom iväg. Han ville inte åka dit. Tror det är för han inte vill kissa där. Men jag föreslog att släpa med hans egna potta och det gick han med på. När vi kom dit sprang han såklart glatt in till de andra. 
Får se om det går bättre med kissandet nu. Då blir det att köpa en till potta, kan ju inte fara fram och tillbaka med den... 


Nu är förresten jag ensam med barnen. Så nu blir det tunga lyft igen. Svårt att inte lyfta Isabelle även fast jag måste tänka mig för. Får försöka planera dagarna. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0