Helt slut!

Det här var värre än jag väntat mig! Det gör så ont! 
Har sovit så dåligt för så fort jag rört mig så gör det ont och sen har ryggen pajat för jag ligger så illa. Imorse höll jag på att börja gråta . 
Vet inte vad jag förväntade mig egentligen ... 
Hoppas det värsta är över snart. Är så himla svullen oxå. Ser ut som att jag vore gravid i 3-4 månaden . 
Idag var vi tvugna att åka till stan för jag behövde ta ut recept på värktabletter och det var knappt Emil tyckte vi kunde gå ut bland folk utan att de skulle börja undra... ;-) 
Men då får de prata allt de vill! Haha 

La mig direkt i soffan när vi kom hem för jag kunde inte stå längre. Både rygg och mage sa ifrån. 
Nej nu ska jag vara lite positiv. 
Det positiva är ju att Emil får känna på hur det faktiskt är att vara hemma hela dagarna. Och han har det inte lätt kan jag lova! :-) 



Hej preggomage! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0