Ingen bebis än

Väntar fortfarande på det där messet som säger att de är på väg till förlossningen. Men det verkar dröja. 
På söndag är det bf så det är ändå nära nu! Jag hoppas så för deras skull att de inte behöver gå över för mkt. Dom är oroliga som det är nu. 

Igår åkte vi till svärmor och var där på em. Barnen älskar att vara där och Emil fick en break från dom en stund. Där får jag ju hjälp med dom så det går ju fint. :-) 
Innan vi åkte dit var jag på möte med min chef på jobbet. Vi pratade lite om när jag ska börja och hur mkt jag vill jobba osv. Det kändes faktiskt ganska bra. Jag tror det blir bra! 
Det blir ju en väldig omställning att börja jobba igen efter 3,5 år hemma. Med tanke på hur schemat ser ut blir det inte så många dagar på dagis för barnen ändå. Det blir nog bara 3 dagar i veckan på dagis. Det är ju jätte bra! Visst blir det långa dagar när de är där men vi kommer vara mer hemma än på dagis i veckorna. Det passar oss! 

Jag får njuta extra de här sista månaderna innan jobbet väntar. 



Jesper skulle se till att lillasyster inte ramlade ner från soffan... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0