Läggdags

Ligger i sängen och ska försöka sova. Lite nervigt i magen inför morgondagen. Kommer kroppen att palla med detta?! 
Huvet behöver jag inte oroa mig över för jag är född med vinnarskalle . Och jag vet att jag kan pressa mig men frågan är hur mkt det är värt det. Vet ju inte hur stora konsekvenserna blir. 

Har i varje fall kännt mig ganska ok idag. Snutit mig på fm men snor kan ju hålla sig kvar ett tag efter en förkylning. 
Så jäkla typiskt att jag av alla människor var tvungen att bli sjuk. 
Men, men. 
Det som inte dödar härdar. 

Upp med tuppen och plocka i ordning packningen samt äta en bra frukost. Får se vad den består av, brukar inte kunna äta så mkt. Har med mig några myslibars att äta innan loppet sen. 

Kommer bli en kul helg ändå hoppas jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0