Läkning pågår

Har nu tagit bort plåstret över stygnen. Det såg helt konstigt ut. Lite som ett rumphål... Haha 
Men stygnen ser fina ut , inget rött runt eller varigt. 
Nu har jag satt över kirurgtejp istället och ska hålla på att tejpa i typ 3 månader för fint ärr. 
Är svullen fortfarande men bara kring naveln som tur är. Nu ser jag inte gravid ut längre. :-) 
Det är dock lite svårt att inte ta i och lyfta saker för nu känner jag inte att det gör ont längre. Förut tog det ju stopp när det tog emot. Får verkligen inte glömma mig och ta i för mkt. 

Längtar efter löpningen men får vänta nästan 3-4 veckor till. Magträning får vänta ännu längre. 


En vacker bild på min "navel". Hoppas slutresultatet ser bättre ut! Haha 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0