Sakta men säkert

Känner mig på bättringsvägen . Har tom lite energi i kroppen. 
Så nu börjar jag verkligen se fram emot tjejmilen på riktigt när jag vet att jag kan få det resultat jag vill ha. 
Får väl känna hur kroppen känns när jag väl springer men tror jag ska kunna pressa mig en hel del! 

Tanken på lördag är att vi åker upp tidig morgon, har lånat grannens 7-sits så vi slipper 2 bilar. Hämtar ut våra nrlappar och åker till hotellet. Sen beger vi oss till gärdet och väntar startskottet. 
Efter loppet är det incheckning på hotellet och sen vila. Blir nog ett och annat glas bubbel för att fira målgång. På kvällen ska vi ut och käka nått gott och sen sätter vi oss på nått utställe . 
Kommer bli en rolig helg hoppas jag på! 


Det största problemet är väl att jag inte har nån jäkla aning vad fasen jag ska ha på mig på kvällen. Känner inte för nått i min garderob. :-/ 
Måste kolla över den idag tror jag. 
När man väl går ut vill man ju känna sig liiite fin men just nu har jag ingen bra känsla... 



Kanske blir bättre idag när svärmor klippt mitt hår och sen ska jag färga håret. Hoppas på det.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0