Update

Idag har vi haft kalas för Jesper som blir 3 (!) på tisdag. Fullt hus som vanligt trots att det bara var min familj här. Han fick fina kläder ( som jag önskat...) , en sopbil som han pratat om i veckor, och så fick han pengar så han kan köpa sig nått själv. Tror det blir en blixten eller en skördetröska. :-) 
Vi fikade på glass för jag gjorde det enkelt för mig och sen hade jag beställt en tårta av en mammakompis som är duktig på sånt. 
Och tårtan blev perfekt, Jesper tyckte den var häftig kan jag lova! 



Med magen är det liiite bättre. Det går åt rätt håll i varje fall. Smärtan en del när jag rör mig eller står upp för mkt. Får så ont i ryggen oxå då jag inte spänner magen ordentligt antar jag. 
Det känns lite som när man var gravid och blir trött i magen och den är obekväm. Kan ju inte böja mig, ligga på mage eller resa mig ordentligt plus att den är så svullen! 
Hade ju vart bra mkt roligare om jag var gravid istället för att ha skärt upp buken... ;-) 

Men efter de här dagarna vette tusan om det nånsin blir fler barn. Ungarna är hemska stundvis. Isabelle är värst . Så tjurig och bara gnäller. Det har säkert att göra med att jag inte kan ta hand om henne så det kommer ju gå över men det är så jobbigt! Emil klarar knappt av det. Försöker få honom att tänka att inget blir bättre av att han oxå är sur och grinig men det är lönlöst. 
Det är alltså inte jättekul här hemma... 
Vi får försöka planera veckan så barnen blir aktiverade . Imorrn ska vi tex till tandläkaren med Jesper och ska passa på att göra nått mer i stan. 
Hoppas den här veckan blir bättre än föregående dagar bara! :-) 


Kommentarer
Postat av: Bettan

Jag skänker dig styrka!! Vet hur du menar precis, ät själv sjukskriven just nu och ja, det är inte kul.

Svar: Styrka till oss båda!!! :-)
enmagetill.blogg.se

2014-09-22 @ 10:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0