Ledig helg

Då var den lediga helgen slut. Gick alltför fort. 
I fredags var vi hos Ellen och Linus och grillade vilket var himla trevligt. 
I lördags åkte vi först en sväng till mamma men fick åka därifrån i all hast då Erik blev magsjuk. Ber till gudarna att vi inte blev smittade där men jag försöker låtsas som ingenting. ;-) 
På em for vi till svärisarna på den påskmiddag som inte blev av förra helgen då vi var sjuka. Barnen fick leta på varsitt paket i skogen , Jesper tyckte det var kul såklart. 
Jag stack hem lite tidigare för att hinna ut en stund att vakta bäver. Men såg inte till nån. 
Idag har vi bara varit hemma och grejjat. Handlat lite och fixat. Emil har försökt få färdigt ventilationen och är väl snart klar. 

Imorrn väntar jobb och dagis så nu ska jag försöka få barnen i säng. 
Sen väntar pulled Turkey För mig och Emil. Fasen så gott! 




Paket är alltid kul! 

Kommentarer
Postat av: Lin

Vilka söta små skogsmullar! :)
Det där med paket i skogen är inte alls som vår skånska tradition. Vi gömmer påskägg i hemmet :)

Svar: Det är inte vår tradition heller men min svärmor är jehovas så det firas inte påsk på riktigt där... :-)
enmagetill.blogg.se

2015-04-13 @ 11:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0