Tappat greppet

Efter operation har det verkligen gått utför för mig. Med både träning och kost. Har gått upp flera kilon vilket irriterar mig otroligt mkt. 
Enda träningen har ju varit innebandyn och lite promenader men ingen löpning alls. Även unnat mig alltför mkt skit. Och ännu värre blev det när jag började jobba. Massor av frysmat och många mackor. Särskilt vid kvällspass. 

Men nu känner jag mig så motiverad att få nån ordning på mig själv igen. Börja äta bättre och framförallt löpträna igen! 
Att våren är här och kvällarna ljusa gör det mkt lättare för mig att komma ut. 
Hoppas den här känslan sitter i nu! :-) 

Önskar jag hade samma kropp som jag hade för ett år sen! 
Min födelsedagspresent till mig själv ger mig massa pepp så det här ska jag klara. 2 kg ska bort inom 2 månader och det grejjat jag. 
Som sagt, rätt kost och mera motion så är vi där. 



Kommentarer
Postat av: Lin

Heja heja!! :)

2015-04-13 @ 21:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0