Vår påsk

Påsken blev inställd i år. 
På långfredagen jobbade jag och då ringde Emil vid lunch och sa att Isabelle hade kräkts. Skoj. 
Så påsklunchen blev såklart inställd på lördagen. Hon kräktes bara en gång till på fredagen men sen dess har hennes mage varit knas. Stackarn! 😔 
Vi andra har hittills klarat oss . Fast jag har trott flera ggr att jag ska bli sjuk . Mina hjärnspöken förmodligen. 
Sen har jag bara jobbat. Lördag och söndag kväll. Och ska jobba ikväll och imorrn kväll oxå. Ingen kvalitetstid här inte! 
Emil har vart en hjälte som varit hemma med barnen då de inte kan umgås med nån. Har lite dåligt samvete men får gottgöra honom på nått sätt. 
Kan ju dock inte vabba när han är hemma såklart och vi förlorar ju mkt pengar då. 

Vi får fira påsk nästa helg istället. Och på fredagen hoppas jag vi kan få barnvakt så Emil och jag kan göra nått. 

Igår svängde min farfar förbi med fågelholkar som han spikade ihop med Jesper. Det var kul. Kunde dock inte bjuda in dom med risk för smitta så det får vi göra en annan dag. 
Är så glad att han är pigg nog att träffa barnen. Hoppas de kommer få minnen av honom . Han är ju ändå över 70 år så man vet aldrig hur länge vi får ha honom kvar i vårt liv. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0