Vikten

Vägde mig idag och blev ganska förvånad. Skillde 3 kg sen i början av förra veckan! 😳 
Skall tilläggas att jag hade kläder då och mens så kan nog dra bort en del från den vikten. 
Men mitt mål med 0,5 kg i veckan är nått vilket jag siktade på. 
Har ju både ätit tårta och druckit en öl idag men det är sånt jag vill kunna unna mig. Och sånt jag inte vill leva utan heller. Det är livskvalitet! Haha 
Nu i veckan är det åter koll på vad jag stoppar i mig. Känner att jag är nog dålig på att äta frukt och grönt. Men det är inte mkt jag tycker är gott faktist. 
Fast nån god sallad att ha till matlådor är ju inte fel iofs. Nån lite matigare sallad med bulgur kanske. 
Vill inte gå hungrig om dagarna, det är sjukt tråkigt så vill äta mig mätt . 

Ska bli spännande att se om vågen tickar neråt efter denna vecka . 
Veckans träning kommer bestå av innebandy 2 kvällar och förhoppningsvis några löpturer till helgen sen. 
Känner mig peppad inför det här och mår så mkt bättre när jag passar bättre i mina byxor. Har ju oturen att mina kilon sätter sig direkt på magen och på kärlekshandtagen . Och då räcker det med nått extra kg så syns det ganska snart. Har ju putig mage från början , alla i min familj har samma. Så den ärver nog Belle oxå. Kul för henne! 😂 
Hoppas hon tar efter sin farmor för hon är som en sytråd. Lilla svärmor. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0