Ibland så!

Idag efter jobbet var det som vanligt lite kaos här hemma. Trötta barn efter dagis, mat som skall lagas , osv... 
Men efter maten kom grannflickan och ville leka med barna och då såg jag min chans. Jag klippte gräset fort som attan och Emil målade en grind. 
Nu fick vi verkligen "nytta" av henne. Nu är ju barnen så stora så de kan vara själva med henne utan att man behöver se till vad de gör hela tiden. Så länge hon tycker det är roligt att leka med dom så är det ju perfekt. Kan få mkt gjort här hemma! Haha 
Litar ju inte blindt på dom så små ögon i nacken har jag minsann men de sköter sig bra ihop. 
Synd hon går i skolan imorrn annars hade jag behövt moppa golven här inne! Haha 

Och ja. Väntar spänt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0