Premiärtur

Nu har vi vart på en cykeltur till svärmor (2 mil, tur-och-retur ) med våra nya cyklar. Det gick ganska bra, i varje fall för mig som slapp kärran. ;-) 
Men Emil vägrade byta med mig trots hans pust och stön så han får skylla sig själv. 
Barnen somnade på vägen hem så de verkar ju sitta bra ändå. 



Idag är jag ledig från jobbet. Började ju i måndags igen. Det var helt ok att komma tillbaka efter semestern. Ganska skönt faktist. Emil är hemma denna vecka oxå sen börjar dagis på tisdag. 

Imorrn jobbar jag halvdag sen ska jag ut några timmar och plocka svamp. Jag hittade ett riktigt bra område i måndags som jag måste utforska mer. 
Är besatt av att plocka svamp. Äter den dock inte själv utan försöker ge bort den. Emil gillar väl lite svamp och visst kan jag äta nån macka eller sås men vi äter inga mängder. Då är det roligare att ge bort till de som älskar kantareller. Det jag hittade i måndags fick min chef. ( inga baktankar dör inte...) haha 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0