Sommarn är här

Nu verkar det som att sommarn äntligen kom. Fast för mig kvittar det. Jag behöver inte ha den här värmen. Solen får gärna skina men föredrar den friska luften. 
Älskar höstluften, när man går ut tidigt på morgonen. Underbart! 

Jag har nyss kommit hem från jobbet och var hos mor och vattnade blommor. Resten av familjen är och badar med farmor tror jag. Senare i em ska jag ut i skogen och jag längtar. Måste ju hitta lite svamp till Anne på jobbet som jag utlovat! 😉 
Idag var en riktigt bra dag på jobbet och ska bli kul imorrn oxå. Då jobbar jag visserligen längre men fredagar är det saker att göra på så tiden går fort! 
Ser nästan hellre att det är fullt upp , vilket det oftast är, än att man inte riktigt vet vad man ska göra. 
Det finns alltid nått att göra så klart men har man inget självklart så tar det tid att fundera ut vad man borde göra först. Haha , vilken förklaring... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0