Imorrn gäller det

Dagis gick bra idag oxå. Jag var ju med i 2 timmar. Men imorrn ska jag lämna bellan själv en sväng. Sen kommer jag tillbaka och då ska hon äta lunch där. Känns faktist lite mysigt att vara med hela vägen så att säga. Med Jesper gjorde jag ju inte allt det här. Jag lämnade lixom bara in honom och behövde inte vara med. Konstigt nu i efterhand men det gick ju bra det med. 
Han var dessutom äldre än vad Belle är. Han var ju 2 år ändå. 

På tal om ålder så är det en som skolar in nu samtidigt som precis fyllt 1. Jag tycker det är så tidigt. Hon har nyss börjat gå. Jag vet ju inte hur deras livssituation ser ut , de kanske måste börja jobba igen eller så tycker dom inte det är nån big deal. 
Men jag är nöjd att mina ändå vart så pass stora när dom börjat. 
Tänk vad bara några månader gör skillnad på de små. 




Kommentarer
Postat av: langtansfull.blogg.se

Vad skönt att inskolningen går bra för er också! Jag tycker också det känns tidigt med de som precis har fyllt ett år men man vet ju precis som du säger inte hur deras livssituation ser ut. Jag tycker Lion är i en bra ålder nu, vi har haft 1 år 7 månader tillsammans och nu är det dags för ett nytt steg framåt i livet med dagiskompisar, aktiviteter och baciller 😁 spännande och roligt!

2015-02-03 @ 19:58:16
URL: http://langtansfull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0