Inte lätt

Försöker få nån slags ordning i kaoset vi lever i just nu. Vi har ju som sagt bytt rum allihopa så mina kläder är kvar i Jespers nya rum och hans är i Isabelles rum osv. Rörigt vill jag lova! 
Makens och mina underkläder ligger just nu i korgar på golvet i vårt nya rum. Haha 
Och idag fick jag mail om att sängen packas! Så nu har jag lite panik över att få klart med allt innan. Det vill säga köpa byråar till vårt rum och inredning till garderoberna. ( som fortfarande inte är urstädade...) 
Tänk om vi hade kunnat fixa det i helgen men det går inte för jag är så uppbokad då! :-/ 

Det blir nog bra till slut. Vi slipper ju sova på golvet i varje fall! 

Har plockat lite idag men barnen låter mig inte direkt göra saker ifred. Det bråkas och skriks och ja, de gör allt för uppmärksamhet så fort jag börjar med nått. Blir galen! 
Nu somna de båda efter lunch så jag antar de bråka för att de var trötta. Kan ju bli en bättre eftermiddag nu då... 
Kanske får se skidorna ifred! ☺️ 


Tröttast av dom trötta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0