Nu kom den!

Sängen levererades idag! Tjoho! 
Det ska bli skoj att se hur det kommer bli. Hoppas den är snygg nu. Och skön. Helst skön kanske! :-) 
Nu längtar jag ännu mer tills vi kan köpa resten av möblerna så allt blir klart. 
Kan man klona sig så jag får tid till det?! 
Allt handlar väl om prioriteringar just nu. Det är alltid nått jag inte kan göra . 

Snart ska jag åka med barnen till dagis en sväng till deras pappa slutar. Själv ska jag spendera kvällen på jobbet. Slutar kl 22. Sen upp kl 6 för att åka till skogs och jaga hare med jaqt. 
Sen är det jobb igen på söndag till 14:30. 15:00 börjar vår innebandymatch . 
Stressa stressa! 

Emil får hålla ställningarna här hemma så gott det går. Måste nog hitta på nått åt honom som han kan göra själv. Han blir ju av med sin lekdag tack vare mitt nya schema. Det gick inte att byta dag för honom heller. :-( 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nyfiken! Vad gör han på sin lekdag?😛

Svar: Haha han träffar några grabbar från jobbet och spelar bandy/fotboll/badminton med. Och förut stannade han hos en kompis och spelade tv-spel typ. :-)
enmagetill.blogg.se

2015-02-28 @ 09:27:51
Postat av: Mizca

Ja du verkar har många bollar i luften, glöm inte andas mellan varven :D

Svar: Ja den här helgen var det fullt upp!
enmagetill.blogg.se

2015-02-28 @ 18:36:01
URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0