Vilken tjej!

Allt gick bra på dagis idag oxå. Var med i ca 20 min sen lämnade jag . Hon åt mat själv med de andra och så hämtade jag kl 12. 
Himla smidigt än så länge! 
Imorrn lämnar jag direkt i dörrn. Det kommer säkert oxå gå bra. 
Blir spännande nästa vecka när hon ska sova en stund . De har vila både ute, i vagn och inne på madrasser. Får se vad som passar denna Donna bäst. 

Nu sitter jag och väntar på maken för så fort han kliver innanför dörrn ska jag åka iväg och jobba. De ringde häromdagen och hade kort med folk. Så det är väl bäst att passa på att komma in lite mer i jobbet innan det börjar på riktigt. :-) 
Och pengar är ju aldrig fel... 
Särskilt inte när man vart föräldraledig i 3,5 år. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0