Gräsänka

Kvällen igår var riktigt skön och välbehövlig. Bara barnen och jag hemma då maken var å lekte av sig. Åt hamburgare, duschade med barna, satt och mös framför Pippi. 
Barnen var trötta och la sig i tid så jag fick se största äventyret ifred med cheesecake och lite vin. Sen blev jag dundertrött och knoppa in innan 22. 
Isabelle lät mig sova, Jesper kom insmygandes vid 3 av att han behövde kissa men kröp ner bredvid mig sen och vi somnade om. Vaknade halv 8 så vi alla har tagit igen många timmars förlorad sömn den senaste veckan. 
Att man kan bli så glad av att få sova! Haha 

Nu väntar vi maken som borde komma hem snart. Sen åker vi till svärmor på mat och pulkaåkning. Får se hur det går. Har inte varit helbra mellan oss under veckan som gått. 

Fullt upp veckan som kommer med träningar och match. Och nästa helg står det jakt och jobb på schemat. Sen får vi börja förbereda oss inför Isabelles inskolning veckan efter. Hua! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0