Läkargruppen

Fick äntligen tummen ur och ringde Läkargruppen där jag opererade mig för att fråga om stygnen som jag känner. Det sitter precis över naveln och dom sticker mig ibland. Obehagligt! 
Hon sa att dom brukar försvinna inom 4 mån och det är ju 4 mån sedan operationen. Jag skulle återkomma om några veckor och hade dom inte försvunnit då så får jag åka in på undersökning. 
Skönt ändå att ha det gjort. Hoppas dock de försvinner snart så jag slipper nått nytt ingrepp. Ärret är ju redan fult iofs så det kan ju knappt bli värre. :-) 

Googlade om det här med självupplösande stygn och vissa hade haft kvar dom i 1,5 år! Och upp till ett halvår verkade inte konstigt. 
Men men. 
Dom var väl oroliga att det var de innersta stygnen jag känner för dom försvinner nämligen inte . Och då har ju mellanlagret gått upp. 
Det är väl det värsta scenariot... 


Ett annat samtal som jag måste göra är att boka tatueringstid. Vill så gärna ha barnens namn på mig. Har i varje fall kommit på var och hur jag vill ha dom och det är ju alltid nått! ;-) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0