Min mardröm

Det härjar magsjuka på dagis. Och i morse tvekade jag till om Jesper skulle åka dit. Ringde och frågade om de hört nått om sjuka barn men det var lugnt sa de. Så Jesper fick åka ändå, han ville gärna. 
När ja kom hem fick jag höra av Johanna som precis talat med dagis att telefonen gått varm om magsjuka barn. Fy tusan. Skulle aldrig åkt dit med honom. 
Hoppas vi inte får hem skiten. Det blir direkt ombyte och spritade händer när han kommer hem. 
Har varit ganska förskonade från det då Jesper bara haft det en gång. Och då klarade vi andra oss. 
Hatar verkligen kräk. Då tar jag hellre bajs. 
Nu kommer följande dagar bestå av att leta symptom på Jesper och om nätterna kommer jag sova oroligt. 

Önskar det fanns vaccin för maginfluensa, skulle betala dyra pengar för att ta det tillochmed ! :-) 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Sara du vet väl att handsprit inte hjälper mot kräksjukan? Bara tvål och vatten ordentligt, lycka till😙

Svar: Haha tvätta såklart händerna oxå ordentligt, spriten kan ju ta död på nån annan dagisbacillusk förhoppningsvis ! ☺️
enmagetill.blogg.se

2015-01-12 @ 20:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0