Ångra en tatuering

Det de flesta alltid säger när man pratar om tatueringar är att men Gud, tänk om man ångrar sig! 
Och visst, jag har tänkt likadant. Men jag kom till slutsatsen att om en tatuering är det man ångrar mest i livet så har man lyckats väldigt bra. För det drabbar ingen annan än dig själv. Du kan göra många andra dumma val som sårar eller för illa nån annan men en tatuering har du bara dig själv att skylla. 
Känns ganska bra att tänka så! 

Just nu älskar jag min tatuering och är glad och stolt över den. Om jag känner samma sak om ett år eller 20 får vi se då. 

Jag berättade inte för så många vad jag skulle göra för dom jag känner är väldigt negativa mot just tatueringar. Och jag vill inte ha deras åsikt, behövde inte den. Sen får de säga vad de vill nu för nu sitter den där. Haha 
Både min mamma och svärmor är helt emot det och mammas kommentar var säger jag inget så har jag ingenting sagt. Medans svärmor ändå kunde tycka att den var fint gjord. 
Mina vänner har inte sagt nått. Jo några tyckte den var fin och andra sa inte ett knyst. Det får stå för dom. Man kan ju typ fråga om jag är nöjd eller så istället för att låtsas som ingenting. 

Och till glädje för dom som inte gillar den slipper de ju se den största delen av året då det är byxsäsong. Tur för er! 😜 





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejja Sara!!

2015-07-08 @ 07:40:17
Postat av: langtansfull.blogg.se

Jag tycker att den var riktigt ball! 😃 Snyggt med tatueringar på benen tycker jag, vill också ha en på låret men måste bli av med lite gravidkilon först 😜

2015-07-08 @ 20:35:18
URL: http://langtansfull.blogg.se/
Postat av: langtansfull.blogg.se

Jag tycker att den var riktigt ball! 😃 Snyggt med tatueringar på benen tycker jag, vill också ha en på låret men måste bli av med lite gravidkilon först 😜

2015-07-08 @ 20:35:19
URL: http://langtansfull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0