Har att göra

Börjar bli lite småstressad inför vår fest. Än så länge är bara inköpslistan fixad. Försöker komma på lite lekar och frågor men det går seeeegt! 
Har ju en vecka på mig så jag ror nog detta i land. Kanske. 
Nu räknar ju jag med att det inte kommer regna... För då behöver vi en plan b. 
Och sen räknar jag med att all alkohol kommer nästa vecka oxå. Eller att vi kan hämta den åtminstone. 
Än har inte alla svarat heller. Och då har jag ändå påminnt några. 
Kollade på lokalen vi ska vara i idag för att se vad som fanns. Är glad att vi struntade i att ha festen hemma i tält. Det här blir mkt smidigare med kök, toa, möbler, tom bestick skulle vi få låna. Och allt gratis! Perfa! 

Måste komma på vad jag ska göra med tårtorna bara. Kanske flädermousse? Ingen som känner det sen framåt kvällen ändå... 😜 
Och musiken då...? Måste få tag på högtalare. Gaaah. Stressad. 
Äh, allt löser sig. Huvudsaken vi är där och att våra vänner får en trevlig kväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0