Lyckad kväll

Det blev ett lyckat kalas igår! 
Är så nöjd med kvällen. Är ganska trött och sliten nu . Men det var det värt! 
Alla verkade ha trevligt och maten var god. Alkoholen räckte till alla och vi fick släpa hem nästan hälften igen. Haha Lekarna gick bra, även fast jag mest hade planerat för utomhuslekar. Typiskt att regnet öste ner!!
Blev inte en jättesen kväll , var hemma vid 2 tror jag. Men med tanke på att vi ( jag..) skulle upp och städa så kändes det bra. 
Inte bakis heller, mest trött. Det var en alldeles lagom kväll. Hade knappt tid att dricka då jag försökte mingla runt bland gästerna och prata lite med alla. 
Emil blev lite mer dragen... Haha 
Därav att jag åkte och städade själv , orkade inte vänta på honom.  Fast helt själv var jag inte. Min kära mor hjälpte mig. Hon hjälpte även till igår kväll och fixade med allt i köket. Guld värt! 

Emil och jag hade önskat oss presentkort så vi kan köpa oss cyklar så det fick vi av de flesta. Fick även presentkort på xxl och sen fick jag ett eget av mina tjejkompisar . Jag ska få välja en äventyrsbana vi ska åka till! Jag har tjatat mkt på dom om att vi birde göra nått sånt så det var perfekt! ☺️ 
Vilka vänner vi har! 

Nu har vi ätit pizza, lagt barnen och degar i soffan. 
Bra avslutning på en bra helg! 





Kommentarer
Postat av: Lin

Låter skoj!! Du får lägga upp några festbilder med ju! :)

2015-07-26 @ 22:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0