Nytankad på energi

Efter gårdagen känner jag mig full med energi. Vilket ändå är konstigt då det blev en lång dag, sen kväll och ett antal glad vin. Haha 
Åkte alltså till Västerås, av vilken anledning vet jag inte, och shoppade. Vännerna stod för det mesta av shoppingen kan jag tillägga. 
Vi fikade och åt gott och pratade en massa såklart. 
Var inte "hemma" i askersund förns kl 20 och då sprang vi snabbt in och köpte på oss ostar, kex och massa annat gott. Kan lova att det var himmelskt att få sätta sig ner och bara moffa I sig sen till några glas vin. 
Kvällen slutade med kortspel och ännu mer vin... Haha 

Hade oväntat mkt energi imorse när jag blev väckt av Jesper kl 7. Var lite orolig när jag la mig inatt hur denna dag skulle bli. Har faktist mått väldigt bra hela dagen. Det är tack vare gårdagen! 
Man behöver göra nått oväntat ibland. 

Nu är det fullt fokus på lördagens fest. Har en hel del kvar att fixa. Men det är ganska roligt samtidigt som det är stressande. 
Åker till mormor imorrn och hämtar bröd och tårtbottnar som hon bakat till mig. Snälla mormor! Sen stannar jag och köper papptallrikar, glas och sånt som vi behöver. 
Maten ska inhandlas och lagas i ordning på fredag så det är fullt upp nu! ☺️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0