Snart semester.

Nu har jag 5 pass kvar denna vecka. Sen går jag oxå på semester. En välbehövlig sådan. Har varit jättetrött några veckor nu vad det nu beror på. Hoppas på att kunna unna mig några sovmornar och några springmornar. 
Emil är hemma den här veckan med barnen då dagis är stängt. Och han kommer även va hemma v 32 själv oxå. 

Redan nästa vecka på onsdag far vi till Kolmården och sover borta en natt. Det ska bli spännande att se hur barnen hanterar det! 
Farmor ska med oxå så vi får lite hjälp. Bjöd henne på inträde i morsdagpresent . 
Sen efter det är det dags att planera vår fest. Än så länge har inte så många svarat men sista dagen är nästa vecka så får vänta och se. Nån var bortbjuden på annat och nån utomlands men det räknade vi med så här mitt i sommarn. 

Just nu är jag ganska glad att den hemska värmen är borta. Även fast det blåser storm just idag. 
Varken jag eller Emil gillar värme. Jo, lite får det gärna vara men måste det alltid bli extrem varmt så man inte kommer undan?! Jobbigt för både barn och djur oxå. Inte bara för Emil ochmig. Haha 
Jesper fick hemska värmeutslag På bröstet som kliade på honom. Och att försöka få honom i skuggan och ta det lugnt är lönlöst. Han skulle hoppa studsmatta i värmen såklart. 

Nehepp nu ska jag väcka Belle och sen fara mot ett kvällspass. 


I hembygdsparken häromdagen. 


Smörjer pappa med solskydd! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0